Количката е празна.
За да улесним вашето пазаруване, изготвихме списък с най-често задавани от потребителите въпроси при избор и поръчки на продукти от онлайн магазин IVET.BG.
-
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно, ще можете да следите статуса на направените поръчки, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
-
Защо получавам пратката си поотделно?Поръчките могат да бъдат разделени с цел по-бърза доставка, ако сроковете им за изпълнение са различни. В случай че дадена поръчка включва както стоки, поръчани в режим на предварителна поръчка с отложена доставка, така и в режим на редовни продажби, когато стоките са налични веднага, тя може да бъде разделена на две или повече пратки. Ако поръчката е разделена на две или повече пратки, клиентът поема разходите за доставка за всяка от пратките.
-
Какво е Pre-Order (Предварителна поръчка)?Pre-order (Предварителна Поръчка) е процес, при който клиентите могат да поръчат артикули, преди да бъдат налични на склад. Чрез pre-order в IVET, Вие можете да поръчате артикули от новата ни колекция преди те да бъдат налични на склад, с доставка в рамките на 7 до 30 дни. Тази възможност Ви позволява да осигурите желаните си дрехи предварително, а ние можем да планираме по-добре доставките. За да не се налага да чакате целия период от време, ако сте поръчали повече от един артикул, ние ще разделим поръчката Ви и ще изпращаме продукта веднага, след като го имаме наличен, това означава, че няма да се налага да чакате дълго за новия Ви любим продукт, той ще пристигне с отделна доставка за Ваша сметка.
-
Има ли последици, ако не си взема пратката?Въвеждаме обезщетение за нанесени вреди в размер на 20 лв. за всяка невзета пратка. Молим Ви да обмисляте поръчките си внимателно и да не правите такива, ако не сте сигурни, че ще имате възможност да ги вземете. Ако възникне нещо неочаквано и трябва да отмените поръчката си, моля, свържете се с нас преди изпращането ѝ: Телефон: 02 445 69 69; Еmail: [email protected]; Контактна форма: кликни тук *Всяка анулирана от Вас поръчка, преди да бъде изпратена, НЕ подлежи на допълнителни такси.
-
Какви са начините, по които мога да направя поръчка?Можете да направите поръчка в сайта ни, по телефона и по имейл.
-
Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail. Разбира се, не пропускайте да отбележите името и размера на продукта, който сте си избрали.
-
Какви са сроковете за доставка?Стандартният срок за доставка е един - два работни дни за продуктите маркирани със символа "Бърза" върху изображението, като при поръчка на продукта трябва да обърнете внимание дали конкретно избраният размер е с маркировка "Бърза". Продуктите от категория "Бърза доставка" се изпращат за период от един - два работни дни, след тяхното обработване. Останалите продукти са със срок на доставка между 7 и 30 дни, тъй като голяма част от тях с Pre-Order (Предварителна поръчка) и се поръчват към производителите по индивидуална заявка на клиента. За улеснение на клиентите са създадени категории БЪРЗА ДОСТАВКА и ТОТАЛНА РАЗПРОДАЖБА за продукти, които могат да бъдат изпратени незабавно. Когато си направите поръчка и всички продукти по нея са налични, ще Ви изпратим поръчката веднага (в рамките на работния ден). Няма да Ви търсим за потвърждение на поръчката. Когато си направите поръчка и само част продуктите по нея са налични, ще Ви ги изпратим с изчислена такса за доставка и наложен платеж спрямо стойността на артикулите. Частичната реализация на поръчката не променя по никакъв начин общата стойност на транспортните разходи. Всяка доставена пратка е със срок на връщане от 14 календарни дни от датата на получаване. На оставения от Вас имейл ще получите информация, че поръчката е изпратена. Когато си направите поръчка и нямате налични продукти по нея, поръчката се приема, за което Ви информираме само по e-mail, без телефонно обажадане.
-
С коя куриерска фирма се осъществява доставката?Онлайн магазин IVET.BG използва куриерските услуги на фирма euShipments.
-
Каква е цената на куриерската услуга?Цената на доставката зависи от теглото на поръчаните продукти и от дестинацията (адреса), до която трябва да бъдат изпратени. След като попълните адреса си на страницата за финализиране на поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и можете да я видите.
-
Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?Не, IVET.BG е магазин, който предлага продуктите си само онлайн. Можете да пазарувате чрез интернет поръчки или телефонно обаждане.
-
Мога ли да закупя избрания от мен продукт лично от офиса на IVET.BG?Не, не е възможно, тъй като складовите наличности са отделно от административния отдел. За момента IVET.BG работи само с куриерски услуги.
-
Доставяте ли продукти в чужбина?Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държава.
-
Как да се ориентираме правилно с размерите?На всяка продуктова страница ще откриете връзка към ориентировъчна таблица с размери за конкретния вид артикули. Преди да изберете размер е много важно да измерите Вашите индивидуални мерки, като вземете предвид и височината. Обърнете специално внимание на комплектите бельо (сутиен, бикини, корсет).
-
Мога ли да върна бански костюм, бельо, нощници и чорапи?На връщане и рекламация не подлежат всички чорапени изделия, бельо (бикини, сутиени, корсети, боксерки, топ - боди), бански костюми, нощници, бижута, протектори за обувки, козметика и парфюми! Сумите за тези продукти не се възстановяват.
-
Какво е необходимо, за да направя рекламация?Моля, свържете се с нас на тел. 0894627535, 02 445 69 69, или ни пишете на e-mail: [email protected]
-
Какво е необходимо за да извърша връщане на продукт?Необходимо е да изтеглите формуляра за връщане, поместен на страница Връщане и рекламация. Попълненият формуляр и закупеният продукт трябва да бъдат изпратени обратно по куриер в рамките на 14 дни от получаването на пратката до адрес: IVET.BG, България, гр.София 1415, ул. „Околовръстен път“ 68, 1415 Водолей-1
-
За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или връщане на закупен продукт?Разходите за върната пратка към онлайн магазин IVET.BG са за сметка на клиента, освен в случаите, когато клиентът има основание за рекламация.
-
По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.
-
Възможно ли е разминаване в цвета на продукта с този на снимката и в действителност?Снимките, които презентират продуктите, представят най-точно цветовете им. IVET.BG не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина. Допустимо е разминаване в рамките на 1-2 тона на цвета, дължащо се на различните произведени партиди.
-
С какъв произход са продуктите, които се предлагат в онлайн магазин IVET.BG?Голяма част от продуктите, които се предлагат на сайта, са произведени в Европа от подбрани материи, съобразени с актуалните модни тенденции за момента.
-
Мога ли да направя промени по поръчката си?След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично. Именно за това, промени по поръчката не са желателни. Ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с нас най-късно до 3 часа след изпращането на заявката.
-
Мога ли да анулирам направена поръчка?В случай, че по основателни причини трябва да анулирате поръчка, моля, използвайте предвидената за целта контактна форма ("Информация за поръчка" на страница Контакти). Моля, не поръчвайте стоки, които не искате да закупите!!!
-
Мога ли да си закупя различни размери горнище и долнище от банските костюми?Онлайн магазин IVET.BG не предлага опция за размяна на номерата на двете половинки на банските си костюми. Ако сте с нестандартни мерки, моля подберете бански костюм с възможност за регулация на горнището или долнището!
-
Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).
-
Как да намеря по-бързо търсения от мен продукт ?За Ваше улеснение сме създали вътрешна търсачка и филтри, с помощта на които може удобно и лесно да откривате търсения от Вас продукт по предварително зададени критерии (цвят или размер). Търсенето става лесно. Само трябва да изпишете в празното поле под опция „търси”- име, категория, продукт и други ключови думи, след което да натиснете бутон Еnter или обозначената лупичка. Продуктовите филтри ще откриете на всяка страница, в лявата й част над списъка с продукти, след клик върху бутона "Филтрирай по".
-
Как да използвам купон за отстъпка?След натискане на бутона КУПИ при продукт, в страница "Количка" (ivet.bg/cart.html), ще откриете отметка “Приложи купон". След като маркирате отметката, ще се покаже полето за въвеждане на код за отстъпка. Въведете своя код и натиснете бутона "ДОБАВИ КУПОН".
-
Какво е условието, за да използвам купон за отстъпка при абониране за бюлетин?Единственото условие, за да ползвате купон за отстъпка, е поръчката Ви да бъде на стойност минимум 100 лв.
-
Защо да изберем онлайн магазин IVET.BG?IVET.BG е сайт за модни онлайн покупки. Целта на магазина е да предоставя постоянно обновяван и допълван асортимент от стоки, които да са в крак с модните тенденции. Ние се стараем да задоволяваме всеки вкус и всяко желание, от идеите за нестандартни подаръци, различни видове аксесоари, съблазнително и секси белъо, разнообразие от дрехи, до най-ексклузивните модели и безупречни кройки. И всичко това, разбира се, с перфектно качество на най-добра цена.